Dzień dobry,
jestem ciekawa jak minął Tobie wczorajszy dzień?
Zapraszam do napisania odpowiedzi w komentarzu :)
Przygotuj sobie zeszyty: do polskiego i matematyki, piórnik.
1. Zapisz temat w zeszycie do polskiego i dzisiejszą datę
Temat: Powtórzenie wiadomości o przysłówku.
Najpierw przypomnij sobie co to jest przysłówek? Przysłówki to wyrazy określające sposób wykonywania czynności.
Pamiętasz, że przysłówek to część mowy, która odpowiada na pytanie Jak? Gdzie? Kiedy?
![]() |
Graficzny obrazek przygotowała p. M. Świegot |
2.Narysuj pod tematem trzy chmurki, a w każdej pytanie, na które odpowiada przysłówek.
3. Do podanych zdań dopisz po trzy przysłówki. Zapisz w zeszycie według wzoru np. pisze (jak) pięknie, .....
Świetnie, a teraz krótki przerywnik ;)
Proponuję, abyś poćwiczył/-a. Wymyśl ćwiczenia gimnastyczne i je wykonaj. Ćwicz przynajmniej 5 minut.
4. Poćwicz sobie klikając w poniższy link:
Uwaga! Tutaj musisz wybrać czy wyraz w chmurce jest przysłówkiem czy przymiotnikiem.
5. Kolejnym Twoim zadaniem będzie pobawić się z liczbą 90.
Odpowiedz ustnie na wszystkie pytania, czyli od 1-7. Natomiast w zeszycie do matematyki zapisz odpowiedzi na pytanie nr 1, 6,7.
![]() |
Aby powiększyć, kliknij na obrazek |
Jako muzyczny przerywnik przygotowałam geometryczną piosenkę. Wejdź w link popatrz i posłuchaj.
6. Poćwicz liczenie.
Wybierz dwa diagramy (dla chętnych trzy) i przerysuj dokładnie do zeszytu matematycznego. Następnie pokoloruj pola z działaniami, których wynik znajduje się w środku każdego diagramu.
Życzę POWODZENIA!
Pamiętaj o codziennym czytaniu w wolnej chwili.
Do jutra, Pani Roksana
Komentarze
Prześlij komentarz