Dzień dobry,
jestem ciekawa jak minął Tobie wczorajszy dzień?
Zapraszam do napisania odpowiedzi w komentarzu :)
Przygotuj sobie zeszyty: do polskiego i matematyki, piórnik.
1. Zapisz temat w zeszycie do polskiego i dzisiejszą datę
Temat: Powtórzenie wiadomości o przysłówku.
Najpierw przypomnij sobie co to jest przysłówek? Przysłówki to wyrazy określające sposób wykonywania czynności.
Pamiętasz, że przysłówek to część mowy, która odpowiada na pytanie Jak? Gdzie? Kiedy?
Graficzny obrazek przygotowała p. M. Świegot |
2.Narysuj pod tematem trzy chmurki, a w każdej pytanie, na które odpowiada przysłówek.
3. Do podanych zdań dopisz po trzy przysłówki. Zapisz w zeszycie według wzoru np. pisze (jak) pięknie, .....
Świetnie, a teraz krótki przerywnik ;)
Proponuję, abyś poćwiczył/-a. Wymyśl ćwiczenia gimnastyczne i je wykonaj. Ćwicz przynajmniej 5 minut.
4. Poćwicz sobie klikając w poniższy link:
Uwaga! Tutaj musisz wybrać czy wyraz w chmurce jest przysłówkiem czy przymiotnikiem.
5. Kolejnym Twoim zadaniem będzie pobawić się z liczbą 90.
Odpowiedz ustnie na wszystkie pytania, czyli od 1-7. Natomiast w zeszycie do matematyki zapisz odpowiedzi na pytanie nr 1, 6,7.
Aby powiększyć, kliknij na obrazek |
Jako muzyczny przerywnik przygotowałam geometryczną piosenkę. Wejdź w link popatrz i posłuchaj.
6. Poćwicz liczenie.
Wybierz dwa diagramy (dla chętnych trzy) i przerysuj dokładnie do zeszytu matematycznego. Następnie pokoloruj pola z działaniami, których wynik znajduje się w środku każdego diagramu.
Życzę POWODZENIA!
Pamiętaj o codziennym czytaniu w wolnej chwili.
Do jutra, Pani Roksana
Komentarze
Prześlij komentarz