Dzień dobry 😊
Witam się z Tobą w ten wiosenny poniedziałek. Jak Ci minął weekend? Mam nadzieję, że dobrze.
Podczas dzisiejszej lekcji poznasz znaczenie przysłowia "W marcu jak w garncu"
1. Otwórz zeszyt do polskiego zapisz temat: W marcu jak w garncu i dzisiejszą datę.
Na początek proszę, abyś rozszyfrował/-ała kod poniżej i odczytaj hasło
Aby powiększyć, kliknij na obrazek. |
2. Przeczytaj wiersz "Marzec" Joanna Kulmowa i odpowiedz na pytania:
Marzec ma ogromny garniec.
Mieszka w nim przez całe noce, Wieje w garncu nieustannie Syczy coś i bulgocze. - Powiedź, Marcu, Co masz w garncu? - Mam składniki różnorodne: Wiatry ciepłe, wiatry chłodne, Chmury, słońce, śnieg i wodę z nich przyrządzam Wam pogodę.
Zauważ, że te składniki są różnorodne...
|
3. Wypisz w zeszycie wszystkie przymiotniki, które pojawiły się w wierszu "Marzec". Przypominam, że przymiotnik odpowiada na pytanie Jaki? Jaka? Jakie? (np. piękny, piękna, piękne).
4. Zapisz znaczenie przysłowia "W marcu jak w garncu"w zeszycie i zilustruj je według własnego pomysłu najpiękniej jak potrafisz.
Wejdź w poniższy link i obejrzyj film, a przypomnisz sobie jakie kwiaty i zwierzęta spotkasz wiosną.
5. Otwórz zeszyt ćwiczeń cz. 4 i uzupełnij ćw. 1, s. 32 (bez kropki).
- napisz cztery odpowiednie podpisy wiosennych kwiatów
- napisz cztery odpowiednie podpisy wiosennych kwiatów
Świetnie Ci idzie !
Chwila przerwy, łyk wody ;)
Ostatnie zadanie na dziś to:
Poniżej przedstawiam 10 przykładów, zapisz je w zeszycie do matematyki i samodzielnie rozwiąż. Następnie z pomocą osoby dorosłej sprawdź koniecznie wyniki i zapisz swoją ocenę.
10 punktów - Wspaniale! 😊👌
9-8 p. - Bardzo dobrze! 😊
7-6 p. - Całkiem nieźle! 😉
4 i mniej p. - Muszę jeszcze popracować! 😐
Aby powiększyć, kliknij na obrazek. |
Na dziś to wszystko. Jestem pewna, że świetnie Ci poszło.
Pozdrawiam, Pani Roksana.
Komentarze
Prześlij komentarz