Dzień dobry Kochani😊
Witam Was pierwszego dnia kwietnia.
Cieszy mnie to, że świetnie sobie radzicie z zadaniami.
--------------------------------------------------
Przygotuj na dziś : podręcznik, zeszyt do polskiego, matematyki, ćwiczenia, piórnik, kredki.
1. Przeczytaj tekst "Szukamy wiosny"w podręczniku na stronie 40 i odpowiedz na pytania.
Zachęcam do napisania odpowiedzi na jedno wybrane przez Ciebie pytanie w komentarzu poniżej.
- Jakie zwiastuny wiosny zaobserwowały dziewczynki w parku?
- Jakie odgłosy usłyszały?
- Odszukaj na ilustracji oznaki wiosny opisane opowiadaniu.
- Jak pachnie wiosna?
Ostatnio w naszej wirtualnej klasie przypominaliśmy sobie jakie mamy zwiastuny wiosny. Proszę obejrzyj następujący filmik:
Przypomnij sobie nazwy kwiatów wiosennych i dlaczego nie można ich zrywać?
2. Zapisz dzisiejszą datę i temat w zeszycie polonistycznym.
Temat: Wiosna w parku.
- Pod tematem napisz krótki list, w postaci prośby pierwszych wiosennych kwiatów do dzieci o to, żeby ich nie zrywać. Pisz w ich imieniu (jakby to kwiaty mówiły, czyli My kwiaty...) Ułóż samodzielnie i zapisz 5- 6 zdań.
- Przypominam budowę listu, mam nadzieję, że pamiętasz. Jednak nie użyłam tutaj rozwinięcia i zakończenia, ponieważ to krótki list. W nagłówku można zapisać np. Drogie dzieci! lub Kochane dzieci! W podpisie - Wiosenne kwiaty
-
Do dzieła! Trzymam kciuki! 😊
Zanim przejdziemy do matematycznych zadań czas na krótki przerywnik. Napij się wody. Zapraszam do krótkiego tańca.
3. Otwórz zeszyt matematyczny i zapisz temat, datę.
Temat: Dodawanie liczb trzycyfrowych.
- Na rozgrzewkę odszyfruj zakodowane liczby. Popatrz co oznaczają dane kolory.
- Jakie to liczby? Zapisz.
Zanim przejdziesz do dodawania liczb trzycyfrowych, obejrzyj filmik.
Na filmiku przedstawiony jest sposób liczenia - pisemny. Możesz obliczyć też tradycyjnym sposobem, tak jak robiliśmy do tej pory: np. 124+ 100= 224
4. Wykonaj obliczenia w zeszycie z zadania 4 /35 (Podr.) Wybierz sobie tylko sześć działań.
5. Wykonaj poniższe obliczenia w zeszycie sposobem pisemnym, czyli tak jak na filmiku.
200+150=
400+220=
300+152=
600+105=
300+225=
160+330=
Dziś w planie mamy zajęcia kreatywne, dlatego przygotowałam dla Was następujące zadanie.
- Na podstawie historyjki przygotuj wodną uprawę cebuli.
Czekam na efekty 😉
Pamiętasz, że do wczoraj (31.03) mieliście nauczyć się tabliczki mnożenia?
No więc dziś nadszedł czas na KARTKÓWECZKĘ!
Wymyśl i zapisz 10 działań na mnożenie. Oblicz.
Wymyśl i zapisz 10 działań na mnożenie. Oblicz.
Żartowałam!
Pozdrawiam, p. Roksana
Ps. Tęsknię za Wami.
Przebisniegi bazie kotki ptaki
OdpowiedzUsuńTak, super. Dziękuję za odpowiedź.
UsuńDziewczynki zobaczyły przebiśniegi pąki i ptaki.
OdpowiedzUsuńZgadza się. Dziękuję za odpowiedź.
Usuń