Dzie艅 dobry 馃槉
Na pocz膮tku informuj臋, 偶e od czwartku zaczyna si臋 przerwa wielkanocna, kt贸ra potrwa do przysz艂ego wtorku. W wirtualnej klasie spotkamy si臋 w 艣rod臋,15 kwietnia.
Jednak zanim przyst膮pimy do dzisiejszej lekcji chcia艂am przypomnie膰 kilka zasad:
- Staraj si臋 pracowa膰 samodzielnie.
- Przed rozpocz臋ciem zada艅 uporz膮dkuj miejsce pracy, aby nic Ci臋 nie rozprasza艂o.
- R贸b przerwy pomi臋dzy zaj臋ciami, podczas kt贸rych mo偶esz wykona膰 kilka 膰wicze艅, wywietrzy膰 pok贸j, wypi膰 wod臋.
- Nie odk艂adaj zada艅 na inny dzie艅, poniewa偶 mog膮 zrobi膰 si臋 du偶e zaleg艂o艣ci.
- Pami臋taj, 偶e nauka w domu jest tak samo wa偶na jak ta w szkole.
- Gdy b臋dziesz mia艂 problem z zadaniem zawsze mo偶esz zapyta膰 doros艂膮 osob臋 lub napisa膰 czy zadzwoni膰 do mnie.
- W wolnym czasie utrwalaj to co ju偶 umiesz, aby lepiej zapami臋ta膰, np. poprzez strony, kt贸re udost臋pnia艂am na blogu.
Podczas dzisiejszej lekcji:
- przypomnisz sobie zwyczaje wielkanocne,
- po膰wiczysz dodawanie liczb dwucyfrowych, tym razem z przekraczaniem progu setkowego.
1. Pos艂uchaj prezentacji o wielkanocnych zwyczajach.
2. Zapisz w zeszycie polonistycznym dat臋 i dzisiejszy temat:
Wielkanocne zwyczaje.
- Na podstawie informacji z prezentacji i podr臋cznika s.99 zapisz kilka zwyczaj贸w wielkanocnych, zr贸b rysunki, stw贸rz notatk臋 wed艂ug w艂asnego pomys艂u.
- Uzupe艂nij 膰w. 1, s. 79 (zeszyt 膰wicze艅).
Chwila oddechu. Odejd藕 od biurka, napij si臋 wody, zr贸b kilka 膰wicze艅 - 15 przysiad贸w, 15 pajacyk贸w, 10 sk艂on贸w - do prawej nogi, 10- do lewej.
3. Teraz przejdziemy do lekcji matematycznej, zatem otw贸rz zeszyt i zapisz:
Temat: Dodawanie liczb dwucyfrowych z przekraczaniem progu setkowego.
Temat: Dodawanie liczb dwucyfrowych z przekraczaniem progu setkowego.
Przedstawiam kilka przyk艂ad贸w. Jak ju偶 wiesz, 偶e w liczbie dwucyfrowej wyr贸偶nia si臋 cyfr臋 jedno艣ci i cyfr臋 dziesi膮tek. Dzia艂anie mo偶na r贸wnie偶 obliczy膰 sposobem pisemnym.
Zapisz i oblicz zadanie 1.
Chwil臋 odpoczynku na pos艂uchanie piosenki wielkanocnej.
4. Spr贸buj wykona膰 zadanie 2 / 87 (膰wiczenia).
Je偶eli b臋dziesz mia艂 problem z wi臋kszymi liczbami, popro艣 o pomoc rodzica.
Przypominam, 偶e liczba parzysta, to taka, kt贸r膮 mo偶na podzieli膰 przez 2 (bez reszty).
Pami臋taj! Dzi艣 prze艣lij do mnie prac臋 plastyczn膮 - Kartk臋 dla Medyka.
Informacje na temat zadanej lektury w osobnym po艣cie. Przeczytaj.
Pozdrawiam, p. Roksana.
Komentarze
Prze艣lij komentarz