Dzień dobry uczniowie😊
W zakładce: Nasze prace udostępniłam wykonane przez Was prace plastyczno - techniczne. Zapraszam do oglądania.
Dziękuję Mateuszowi W. i Filipowi F. za wykonanie laleczki. Brawo!
Czekam na kolejne pomysły 😊
Mam nadzieję, że jesteście wyspani, po śniadaniu - to zaczynamy !
W zakładce: Nasze prace udostępniłam wykonane przez Was prace plastyczno - techniczne. Zapraszam do oglądania.
Dziękuję Mateuszowi W. i Filipowi F. za wykonanie laleczki. Brawo!
Czekam na kolejne pomysły 😊
Mam nadzieję, że jesteście wyspani, po śniadaniu - to zaczynamy !
Podczas dzisiejszych lekcji:
--> poznasz zajęcia ludności zamieszkującej pobrzeża Morza Bałtyckiego;
--> poznasz budowę ryby;
--> zapamiętasz kilka nazw ryb oraz portów rybackich;
--> dowiesz się jakie wartości odżywcze mają ryby.
--> dowiesz się jakie wartości odżywcze mają ryby.
![]() |
https://www.gospodarkamorska.pl/Rybolowstwo/raport-gus-o-rybolowstwie:-polskie-kutry-lowia-wiecej-ryb-choc-jest-ich-mniej.html |
Edukacja przyrodnicza
⇩
➤ Otwórz podręcznik na stronie 14 i przeczytaj tekst: Główne zajęcia ludności zamieszkującej pobrzeża Morza Bałtyckiego.
➤Przeczytaj!
Ryby to nazwa zmiennocieplnych kręgowców wodnych oddychających skrzelami, posiadających szczęki i poruszających się za pomocą płetw.
--> W Polsce występuje około 120 gatunków ryb.
-->Największą rybą świata jest rekin wielorybi (średnia długość ciała - około 13 metrów, a masa około 14 ton).
--> 11 dzieci, czyli tyle ile ile was jest w klasie. Jeżeli położylibyście się wzdłuż sali, jedno za drugim, to moglibyście wyobrazić sobie tę długość rekina.
➤Na stronie 16 - 17 w podręczniku zapoznaj się z informacjami o rybołówstwie. Zauważ jakie wartości odżywcze mają ryby.
Popatrz na zewnętrzną budowę ciała ryb.
➤ Otwórz zeszyt przyrodniczy, zapisz temat: Budowa zewnętrzna ryby.
➤ Narysuj rybę i podpisz jej elementy.
➤Jakie wartości odżywcze mają ryby? Wypisz.
➤ Zapisz nazwy czterech polskich portów rybackich z podręcznika s. 16.
Edukacja polonistyczna
⇩
⇩
➤ W zeszycie ćwiczeń s. 12 wykonaj zadanie 1 i 2.
Rozwiąż rebusy oraz napisz w kolejności alfabetycznej nazwy ryb żyjących w Morzu Bałtyckim, wymienione w podręczniku i w ćwiczeniu 1.
Edukacja muzyczno-ruchowa
⇩
Czas na trochę ćwiczeń, rozruszanie mięśni.
Edukacja matematyczna
⇩
➤Teraz dokończ kartę pracy związaną z tabliczkę dzielenia.
Uzupełnioną kartę prześlij do mnie.
10:5= 18:2= 60:6= 1:1= 54:9= 35:7=
32:8= 48:8= 63:7= 80:8= 40:8=
➤ Wykonaj zadanie 1 s. 10 - zeszyt ćwiczeń. Uporządkuj podane kwoty - od największej do najmniejszej, wraz z sylabami - i zapisz je w tabeli, a poznasz nazwy ryb.
Przypominam o czytaniu lektury "O psie, który jeździł koleją".
Do jutra, pani Roksana
Komentarze
Prześlij komentarz