Dzie艅 dobry uczniowie馃槉
W zak艂adce: Nasze prace udost臋pni艂am wykonane przez Was prace plastyczno - techniczne. Zapraszam do ogl膮dania.
Dzi臋kuj臋 Mateuszowi W. i Filipowi F. za wykonanie laleczki. Brawo!
Czekam na kolejne pomys艂y 馃槉
Mam nadziej臋, 偶e jeste艣cie wyspani, po 艣niadaniu - to zaczynamy !
W zak艂adce: Nasze prace udost臋pni艂am wykonane przez Was prace plastyczno - techniczne. Zapraszam do ogl膮dania.
Dzi臋kuj臋 Mateuszowi W. i Filipowi F. za wykonanie laleczki. Brawo!
Czekam na kolejne pomys艂y 馃槉
Mam nadziej臋, 偶e jeste艣cie wyspani, po 艣niadaniu - to zaczynamy !
Podczas dzisiejszych lekcji:
--> poznasz zaj臋cia ludno艣ci zamieszkuj膮cej pobrze偶a Morza Ba艂tyckiego;
--> poznasz budow臋 ryby;
--> zapami臋tasz kilka nazw ryb oraz port贸w rybackich;
--> dowiesz si臋 jakie warto艣ci od偶ywcze maj膮 ryby.
--> dowiesz si臋 jakie warto艣ci od偶ywcze maj膮 ryby.
https://www.gospodarkamorska.pl/Rybolowstwo/raport-gus-o-rybolowstwie:-polskie-kutry-lowia-wiecej-ryb-choc-jest-ich-mniej.html |
Edukacja przyrodnicza
⇩
➤ Otw贸rz podr臋cznik na stronie 14 i przeczytaj tekst: G艂贸wne zaj臋cia ludno艣ci zamieszkuj膮cej pobrze偶a Morza Ba艂tyckiego.
➤Przeczytaj!
Ryby to nazwa zmiennocieplnych kr臋gowc贸w wodnych oddychaj膮cych skrzelami, posiadaj膮cych szcz臋ki i poruszaj膮cych si臋 za pomoc膮 p艂etw.
--> W Polsce wyst臋puje oko艂o 120 gatunk贸w ryb.
-->Najwi臋ksz膮 ryb膮 艣wiata jest rekin wielorybi (艣rednia d艂ugo艣膰 cia艂a - oko艂o 13 metr贸w, a masa oko艂o 14 ton).
--> 11 dzieci, czyli tyle ile ile was jest w klasie. Je偶eli po艂o偶yliby艣cie si臋 wzd艂u偶 sali, jedno za drugim, to mogliby艣cie wyobrazi膰 sobie t臋 d艂ugo艣膰 rekina.
➤Na stronie 16 - 17 w podr臋czniku zapoznaj si臋 z informacjami o rybo艂贸wstwie. Zauwa偶 jakie warto艣ci od偶ywcze maj膮 ryby.
Popatrz na zewn臋trzn膮 budow臋 cia艂a ryb.
➤ Otw贸rz zeszyt przyrodniczy, zapisz temat: Budowa zewn臋trzna ryby.
➤ Narysuj ryb臋 i podpisz jej elementy.
➤Jakie warto艣ci od偶ywcze maj膮 ryby? Wypisz.
➤ Zapisz nazwy czterech polskich port贸w rybackich z podr臋cznika s. 16.
Edukacja polonistyczna
⇩
⇩
➤ W zeszycie 膰wicze艅 s. 12 wykonaj zadanie 1 i 2.
Rozwi膮偶 rebusy oraz napisz w kolejno艣ci alfabetycznej nazwy ryb 偶yj膮cych w Morzu Ba艂tyckim, wymienione w podr臋czniku i w 膰wiczeniu 1.
Edukacja muzyczno-ruchowa
⇩
Czas na troch臋 膰wicze艅, rozruszanie mi臋艣ni.
Edukacja matematyczna
⇩
➤Teraz doko艅cz kart臋 pracy zwi膮zan膮 z tabliczk臋 dzielenia.
Uzupe艂nion膮 kart臋 prze艣lij do mnie.
10:5= 18:2= 60:6= 1:1= 54:9= 35:7=
32:8= 48:8= 63:7= 80:8= 40:8=
➤ Wykonaj zadanie 1 s. 10 - zeszyt 膰wicze艅. Uporz膮dkuj podane kwoty - od najwi臋kszej do najmniejszej, wraz z sylabami - i zapisz je w tabeli, a poznasz nazwy ryb.
Przypominam o czytaniu lektury "O psie, kt贸ry je藕dzi艂 kolej膮".
Do jutra, pani Roksana
Komentarze
Prze艣lij komentarz